MSF Canada's Annual General Assembly

• 11:30 AM - 6:00 PM
  • Zoom

Registration

• Select this option to be counted towards quorum. Please ensure to join on Zoom 20 minutes before the start of the AGA.
  • This ticket is for you if you are a part of MSF International or an Executive staff member. If you are a Paid Member of MSF Canada's Association please log in to your profile and select the member ticket option. Selecting this ticket means you will not be counted towards quorum.

Registration is closed

We are excited to invite you to join us for our AGA on June 6th 2020 beginning at 11:30am EDT.

The agenda includes an exciting special warm up session at 11:30am EDT and a panel discussion you won't want to miss at 2:00pm EDT, featuring Dr. Anne-Marie Pegg of MSF France! You're sure to enjoy the discussions on the historical event of MSF Canada beginning operations here at home. Please ensure to log on at 11:30am EDT so that we will reach quorum (30% of membership in attendance) and keep on time with the agenda.

Check out the full agenda

We are pleased to welcome you on Zoom for the AGA! Simultaneous interpretation will be offered by one of our previously used and trusted interpretation partners. Once you register for the AGA through the button to your left, you will receive and email with instructions on how to register on Zoom. When registering on Zoom, remember to use your full name so that we can ensure you will be counted for quorum!

More Information on Zoom

We are offering two ticket types to accommodate our members and our guests! If you are a member of MSF Canada, please log into your Association account and select "Member Ticket" under registration. If you are a guest from another MSF Section or MSF Canada office staff, please select "Public Ticket". Only those who select "Member Ticket" will be counted towards quorum upon entering the meeting.

If you need any assistance with ticket types, navigating the AGA section of the website or Zoom use, please contact Katie, she will be happy to assist you.

register now and join us for the 2020 digital aga

Nous sommes heureux de vous inviter à nous rejoindre pour l’AGA qui se tiendra le 6 juin 2020 à 11 h 30, heure de l'Est.

L'ordre du jour comprend une séance d'échauffement toute spéciale à 11 h 30 et une table ronde que vous ne voudrez pas manquer à 14 h, avec la Dre Anne-Marie Pegg de MSF France! Vous apprécierez sûrement les discussions sur l'événement historique du démarrage des opérations de MSF Canada ici au pays. Veuillez vous assurer de vous connecter à 11 h 30 afin que le quorum soit atteint (30 % des membres doivent être présents) et que l'horaire puisse être respecté.

Consultez l'ordre du jour complet

Nous sommes heureux de vous accueillir sur Zoom pour l'AGA! La traduction simultanée sera offerte par l'un de nos partenaires de confiance ayant déjà assuré les services d’interprétation lors d'AGA précédentes. Une fois que vous vous serez inscrit à l'AGA en cliquant sur le bouton à gauche, vous recevrez un courriel avec des instructions sur la façon de vous inscrire sur Zoom. Lorsque vous vous inscrivez sur Zoom, n'oubliez pas d'utiliser votre nom complet afin que vous puissiez être pris en compte dans le calcul du quorum.

Plus d'informations sur Zoom

Nous proposons deux types de billets pour accueillir nos membres et nos invités! Si vous êtes membre de MSF Canada, veuillez vous connecter à votre compte d'Association et sélectionnez « Billet membre » sous Inscription. Si vous êtes un invité d'une autre section de MSF ou du personnel du bureau de MSF Canada, veuillez sélectionner « Billet public ». Seuls ceux qui sélectionnent « Billet membre » seront comptés dans le quorum lors de leur connexion à la réunion.

Si vous avez besoin d'aide en ce qui a trait aux types de billets, à la navigation dans la section AGA du site web ou à l'utilisation de Zoom, veuillez contacter Katie, elle se fera un plaisir de vous aider.

INSCRIVEZ-VOUS DÈS MAINTENANT ET JOIGNEZ-VOUS À NOUS POUR L'AGA NUMÉRIQUE 2020